Újkígyós PDF Nyomtatás E-mail

Több heti buzgó várakozás után egy csipős szerdai reggelen kigurult a busz az iskola udvaráról, és elindult Újkígyós felé. Az úton kiderült, hogy ki hányós, és hogy ki tudja átaludni az utazást. Hosszú és fárasztó út után megpillantottuk az újkígyósi iskolaudvart, melynek látványa visszaadta az erőnket, és így a viszontlátott ismerősöket nagy öleléssel tudtuk üdvözölni. Az iskola könyvtárában végighallgattuk a programot, és azután mehettünk pihenni, ami a városban való sétálásból és a szökőkútnál levő társalgásból állt.

Következő nap bementünk Békéscsabára, a Csaba Centerbe, ahol múzeumot látogattunk és vásárolgattunk. Délután megkezdődött a kemény munka, mely egy edzőmérkőzés formájában sújtott le ránk. Így aznap este is fáradtan találkoztunk a többiekkel, és vacsoraként megettünk egy hamburgert, és ittunk kólát a hamburgeresnél - mint általában minden este.

Péntek a meccsek napja volt, melyet kissé fáradtan, de annál inkább elszántabban vártunk. A meccs alkalmával kéküléseket szereztünk, amelyeknek fájdalma eltörpült a II. hely öröme mellett. A fiúk szintén örülhettek, hisz egyenlő lett az állás a mérkőzés után. Délután elvittek Pusztottlakára, ahol quadozhattunk és "ladázhattunk", állatot is simogattunk és pityókás tokányt ettünk, amely a hidegben mindenkinek jól esett. Ám este a társaságot szétszórta az eső, így hamarább lefeküdhettünk és pihenhettünk végre.

Szombaton a gyulai várfürdőt látogattuk meg, ahol a csapat jobban összerázódott. Este pedig a szökőkútnál búcsúbulit tartottunk.

Vasárnap reggel könnyeinket nem sajnálva ültünk fel a buszra és indultunk haza. Az úton sokféle alvásmódot próbáltunk ki, és talán ennek köszönhetően kevesebb volt a rosszullét. A megérkezés örömére még a hó is hullott, és még hidegebb volt, mint Újkígyóson.

Ez a kis kirándulás élményekben gazdag volt, új barátságok születtek új poénokkal együtt. Mostmár csak februárig kell kibírnunk, hogy újra láthassuk őket.

Vorzsák Anna 8.C, 2011

Nagy Imre Általános Iskola, Powered by Joomla! and designed by SiteGround Joomla Templates